Eliášovo čtvrté výročí

Co napsat o čtyřletém klukovi?
Tohle už není o nočníku, kočárku a jiných hmatatelných vývojových meznících. 
Teď je to daleko víc o osobnosti a tu je setsakra těžké popsat. Protože se každou chvíli znovu utváří a mění a já jediné, co můžu dělat je být tady a chytat slzy a smát se s ním. 
Eli je neskutečné dítě, všímá si všech detailů a zapisuje a hodnotí a když mu něco nesedí, nebojí se mě zeptat. Kéž by mu tohle zůstalo!!! 
Většinou je to veselý kluk se smyslem pro humor. Ale umí být i protiva a když se mu nechce tak prostě NE. S tátou umí jít hlavou proti zdi. Ani jeden neumí ustoupit, pokud se naštvou. Zato je otevřený a naprosto k sežrání svou roztomilostí a umí toho využívat!  
Vždy jsem si přála, aby se kluci uměli ozvat, když se jim něco nelíbí a tohle zvládá. 
Teď jen se ještě trochu poprat s projevy, které jsou občas nepřijatelné. Ale je přece jen ještě dítě! Učí se, každým dnem i minutou. 
A já se hodně snažím učit od něj. Asi neví kolik sebereflexe mi dává! Je lepší než kdejaká psychoterapie! :D

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Prokouslý jazyk

Trénujeme...

Červen a Moravské dobrodružství