14/2017

Nějak zapomínám, když si nedělám poznámky průbežně.
Přes týden jsem se snažila Faníka přinutit k chůzi za ruku a mým směrem. Docela to šlo. Až na výlet do Metropole, kde na nás úplně prděl a prozkoumával cestu a obchody sám. Bojím se o něj a o lidi kolem něj. Je jak neřízená střela.

O víkendu jsme jeli na kolo a hned dvakrát. Z toho mám radost! Navštívili jsme poloprázdné trhy v Ředhošti (EET?!) a taky jeli do Ikei a vybírali nábytek - tedy spíš sestavovali bitevní nákupovací plán. Muž vydal rozkaz zbavit se všeho co nám bude doma k ničemu. To je pro mě těžké a chystáme se na to příští týden.

Spoustu věcí se mi nechce dávat pryč. Na druhou stranu, já je nevyužiji a určitě někomu by se hodili. Holt jsem sysel... :D

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Tajemné F.

Těhotenství a realita

Fialová