4. Snažte se chodit včas

Tohle je něco co se musím sama pořádně naučit, protože to považuju také za svůj zlozvyk. Někde se považuje za normální chodit trochu pozdě. Jenže já chodím brzo. A to někdy i příliš, klidně i dvacet minut.

Mám totiž pocit, že neustále nestíhám a proto se snažím všude být dřív. Což se mi i daří. A to není dobře, pak část svého času, který by se dal využít nějak lépe, trávím čekáním.

Proto važte si času a to nejen jiných lidí, ale i svého vlastního.
Zkuste se naučit být všude ve správný čas.

Komentáře

  1. ha, tak to nechápu :D já jsem totiž vyrostla v rodině, kde hodina zpoždění je ještě velmi dobrý výsledek a akademická čtvrthodinka je něco, co nikdo nijak nekomentuje :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdyby jsme se sešly, tak já bych přišla o deset minut dřív a ty o hodinu později?
      To bych nedala! :D

      Vymazat

Okomentovat

Velice si vážím Vašeho názoru a jsem ráda, že jste mi tu zanechali komentář.

Populární příspěvky z tohoto blogu

Tajemné F.

Těhotenství a realita

Fialová